Recenzja Renault Captur 2020

Crossovery nadal znajdują się na szczycie listy zakupów nowych nabywców samochodów w Europie, a jednym z nich, który okazał się wyjątkowo popularny, jest Renault Captur. Znany z odważnej stylistyki, przestronnego wnętrza i przystępnych cen, ten kompaktowy model szybko stał się drugim bestsellerem Renault – zaraz po Clio, który również niedawno otrzymał zupełnie nową generację.

Silnik Renault Captur

Najnowszy Captur oferuje szereg różnych silników w benzynie i diesla z różnymi konfiguracjami. Gama zaczyna się od 1,0-litrowego turbodoładowanego silnika benzynowego o mocy 99 KM (TCe 100), a następnie o większej 1,3-litrowej turbodoładowanej jednostce o mocy 128 KM lub 153 KM. Są one oznaczone jako TCe 130 i TCe 15 i zostały opracowane wspólnie z Mercedesem. Oferta obejmuje także 1,5-litrowe silniki wysokoprężne o mocy 94 KM lub 113 KM.

Wybierzmy wersję 153 KM, jeśli chcemy uzyskać najlepszą wydajność – jest w stanie przyspieszyć od 0 do 60 km hw 8,4 sekundy i osiągnąć maksymalną prędkość 126 km/h – podczas gdy silniki wysokoprężne są zaskakująco najbardziej wydajne, ponieważ są w stanie wrócić do 58,9 mpg, przy emisji CO2 wynoszącej 106 g/km.

Od czerwca 2020 r. dostępna będzie również nowa hybryda typu plug-in (pierwsza tego rodzaju dla Renault), która ma 1,6-litrowy silnik benzynowy w połączeniu z akumulatorem i silnikiem elektrycznym. Renault twierdzi, że będzie w stanie podróżować nawet do 50 km z elektrycznością, przy bardzo niskiej emisji CO2 wynoszącej zaledwie 34 g/km.

Komfort jazdy

Renault Captur jest wygodny i łatwy w prowadzeniu, a to dwie rzeczy, których wielu nabywców tego modelu będzie szukało. Bezsprzęgłowa skrzynia biegów pozwala na czysty rozruch elektryczny i znacznie zmniejsza przerwy w przyspieszaniu podczas zmiany biegów, zwiększając komfort jazdy i osiągi podczas przyspieszania.

Wnętrze i wyposażenie

Nowa kabina Captur czerpie ogromne korzyści z modernizacji wnętrza. Wszystkie modele wyposażone są w siedmiocalowy ekran dotykowy, choć miłośnicy techniki powinni wybrać najlepszy model z kombinacją 10-calowych cyfrowych tarcz i 9,3-calowego pionowego ekranu dotykowego. Jakość wnętrza również uległa dalszemu zwiększeniu, podczas gdy ten sam zakres personalizacji i jasnych kolorów pozostaje nienaruszony.

Inną kluczową zaletą tego nowego samochodu jest oferowana lepsza przestrzeń wewnętrzna. Ostatni model był daleki od przestronnego, ale ten model pozwala na dodatkową przestrzeń na tylnym siedzeniu i bagażnik, który został powiększony o 91 litrów z 445 do 536 litrów. Możemy także przesunąć tylną kanapę, aby zapewnić dodatkową przestrzeń na nogi i przestrzeń ładunkową.

Werdykt

Rynek crossoverów jest już dość zatłoczony, a najlepsi mogą odnieść sukces i na szczęście Captur wydaje się jednym z nich.

Dzięki lepszej przestrzeni wewnętrznej, lepszym silnikom i znacznie bardziej stylowej kabinie Captur jest zdecydowanie bardziej atrakcyjną opcją niż kiedykolwiek wcześniej. W salonach sprzedaży Dyszkiewicz – http://www.renault.dyszkiewicz.pl/ – dostępne są dwie wersje: Zem, Intens z różnymi poziomami wyposażenia.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ