Huyndai przebojem wdziera się na europejskie rynki. Jeszcze kilkanaście lat temu na temat samochodów tej marki krążyły głównie negatywne opinie, zaś jedynym plusem były atrakcyjne ceny. Dziś Hyundaie nadal są dobrze wycenione, ale wykonały ogromny skok jakościowy i kojarzone są raczej z solidnymi propozycjami, przez lata niesprawiającymi żadnych problemów.
Dlaczego nie wypróbować Hyundaia?
Toyota, Honda, Volkswagen, BMW, Mercedes – jeszcze do niedawna do tych marek ograniczały się osoby poszukujące solidnego samochodu, dającego szanse na długą i bezproblemową eksploatację. Jednak w ciągu ostatnich dekad miały miejsce znaczące zmiany – tradycyjnie niezawodne i innowacyjne marki „spoczęły na laurach”, a te mniej cenione dokonały ogromny postęp, plasując się obecnie wśród najlepszych. Właśnie taki postęp wykonał Hyundai – z producenta marnej jakości tanich pojazdów przeobraził się w jednego z najbardziej cenionych producentów, sprzedającego miliony samochodów na całym świecie. Modele takie jak i20, i30 czy Elantra można spotkać na ulicach niemal wszystkich większych miast, a nieco bardziej luksusowy Tucson potrafi nawiązywać wyrównane pojedynki ze znacznie bardziej „prestiżowymi” modelami konkurencji.
Hyundai nie tylko udoskonalił wykorzystywaną technologię, silniki i komfort podróżowania, ale również robi bardzo wiele, by oferowane przez niego pojazdy można było nabyć w atrakcyjnych cenach i korzystając z nowatorskich metod finansowania. Takim przykładem jest Hyundai leasing, z którego zalet mogą skorzystać nie tylko firmy, ale również osoby prywatne. Dzięki temu, decydując się na płacenie niewielkich, miesięcznych rat (wyraźnie niższych, niż w przypadku kredytu), możesz wyjechać wybranym Hyundaiem i delektować się komfortem oferowanym przez tego producenta.
Hyundai – sprawdzone samochody na lata!
Nic więc dziwnego, że samochody marki Hyundai cieszą się tak dobrymi wynikami sprzedaży. Świetne opinie u motoryzacyjnych ekspertów, dobrej jakości materiały wykończeniowe, niezawodność w połączeniu z nowoczesnymi sposobami finansowania, pozwalającymi na obniżenie miesięcznych zobowiązań – wszystko to stoi za popularnością Hyundaia nie tylko w Polsce czy Europie, ale na całym świecie. Koreańczycy udowodnili, że można nawiązać równorzędną walkę z niemieckimi czy japońskimi producentami, a niejednokrotnie zyskiwać przewagę, nawet przy utrzymaniu atrakcyjnych cen. Wiele wskazuje na to, że ten model działania jeszcze przez długi czas się nie wyczerpie i samochody sygnowane logo Hyundaia będą coraz częstszym elementem miejskiego krajobrazu na całym świecie.